Medlemsfordele | 05. maj 2021

Kom gratis på Arbejdermuseet

Som medlem af Malerforbundet kan du og en gæst komme gratis på Arbejdermuseet i København. Børn er altid gratis.

Besøg 1950’erne, drik kaffe med Rich’s, lær om arbejderkampene og leg på børnenes museum. Arbejdermuseet er et besøg værd for både børn og voksne. Som medlem af Malerforbundet har du nogle særlige fordele:

Gratis adgang for 1+1

Medlemmer kan selv vælge, hvem der skal med på Arbejdermuseet. Det kan være ægtefællen, kæresten, sådan som ordningen hidtil har givet mulighed for. Men det kan også være en god ven eller en kollega. Husk, at børn under 18 år altid har gratis adgang til museet.

10% rabat i museumsbutikken

Køb gammeldags legetøj, valgplakater, slik, bøger, gaver og meget andet med rabat.

10 % rabat i Kaffebaren

Nyd en kop kaffe (med eller uden Rich’s!), et stykke kiksekage eller en Stjernepilsner i den stemningsfulde kaffebar fra 1950’erne.

15 % rabat på lokaleleje

Hold bryllup, reception, konfirmation, rund fødselsdag eller lignende i Arbejdermuseets enestående festsal. Rabatten gælder ikke forplejning.